Hi! Put your welcome address here. If you have time, please check my website : http://stuckmuffin.info. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
May 2011 | June 2011 |

second entry
blog baru !

Music
Music Here!

hey awak !
Written at Monday 30 May 2011 | back to top


assalamualaikum readers , 


heyy kita berjumpa lagy dalam segmen " kiki ba ". =,=  memandangkan aku ada idea baik aku update terus , kalu dok simpan ja dalam pala komfem nanti aku lupa punya . haha . almaklumla peningkatan umur . weeee ' memandangkan blog neh baru buad so aku kena rajenkan diri untuk update . sapa nak baca blog aku yang lama sila tekan kugilalensa . kalu rajen silalah baca sebab dalam blog tu . aku tak paksa pun . muahahaha :) ta silap aku dalam blog tu aa 300 lebeh entry kot . dats y la aku sayang gila gila dekat blog tu . dengan follower pa suma lagy . 

tapi aku tataw la ampa bole baca ka dak blog tuh sebab blog tu kena malware . okayy kalu ampa ta bole nak baca sila pakai mozilla or internet explorer . tu pun kalau ampa nak baca la en . tapi blog aku tak la sehebat blog ampa suma . tadak point langsung , suma entry merapu meraban ja . haha ==" so kepada blogger yang bole log in tu siyes aku jeles gila dekat ampa . sebab blog aku yang lama ta bole nak log in , kena buad verify email la apa la . tension aku taw dakkk ? so aku terpaksa la buad yang baru . somoga terhibur . teheee :)